Tilbage

AKUT UDKALD HÅNDVÆRKERE

OBS: Har man tilkaldt andre håndværkere end nedenfor anført, er det på egen regning

Nyt telefonnummer til vagtordning i forbindelse med akut opstået skade


Bybjerget har som bekendt indgået et samarbejde med det tidligere Røsva Skadeservice. – De har nu skiftet navn til BELFOR AKUTSKADE.

Opstår der akutte og uopsættelige skader udenfor ejendomskontorets normale åbningstid, så er det dem, der skal kontaktes

BELFOR, Dansk Ejendomsvagt – Akutskade
Telefon 58 56 83 10

Dette nummer benyttes ved akut opstået skade, som ikke kan vente til førstkommende hverdag.

Typer af svigt, der kan opstå i boligen er listet på bag på denne information.

Det er kun disse typer af svigt i boligerne, der kan give anledning til udkald.

HUSK!
Du kan altid henvende til på ejendomskontoret i vores åbningstid, som er:

Mandag, tirsdag, torsdag, fredag       kl. 08:00 – 12:00

Onsdag                                                          kl. 07:00 – 12:00

Samt første tirsdag i måneden           kl. 15:00 – 18:00
(Bemærk: Kun personlig henvendelse. Denne tirsdag vil ejendomskontoret være lukket om formiddagen)

Eller i vores telefontid, som er:

Alle hverdage mandag til fredag         kl. 08:00 – 12:00 (36 70 50 40)
(med undtagelse af ovenstående tirsdag)

Eller på e-mail: 2317@boligafdeling.dk

Er der sket et svigt i boligens installationer eller klimaskærm, som kræver akut henvendelse til ejendomskontoret i vores arbejdstid, kan du altid komme i kontakt med os enten via ovenstående nummer til ejd.kontoret, eller ved at skrive en mail – mails vil blive læst i dette tidsrum:

Mandag – torsdag                                 kl. 08:00 – 14:30
Fredag                                                       kl. 07:00 – 12:00

Har du ikke modtaget en magnet , som du kan sætte på køleskabet, kan du hente en på ejendomskontoret, og vi anbefaler, at du eventuelt også indkoder numrene i mobiltelefoner/kalender eller lignende.


Oversigt over forskellige typer opgaver, hvor vagtordningen hos BELFOR AKUTSKADE kan benyttes for beboere i Bybjerget

OPGAVETYPE

UDKALD

BEMÆRKNING

Vand: Intet kold vand alle tapsteder

X

Efter normal arbejdstid

Vand: Intet varmt vand

X

Fredag kl. 12:00 til mandag kl. 07:30

Varme: Ingen varme i hele boligen

X

I varmesæsonen efter arbejdstid

Afløb: Udsivning fra faldstammer, hvor rengøring er nødvendig

X

Efter normal arbejdstid

Toilet: Et toilet, der løber meget/kummen er revnet

X

Efter normal arbejdstid

Toilet: Et toilet, der er stoppet

X

Efter normal arbejdstid

Vand: Sprængt vandrør eller skade ved f.eks. skybrud

X

Efter normal arbejdstid

EL: Ingen strøm i boligen hele boligen

X

Efter normal arbejdstid

EL: Strømsted, der syder/lugter brændt

X

Efter normal arbejdstid

Vinduer: Rude smadret

X

Kun hvis begge lag glas er gennembrudt

Komfur og køleskab fungerer ikke (Køleskab kun i tagboliger)

X

Fredag kl. 12:00 til mandag kl. 07:30

Selskabslokale: Komfur og køleskab fungerer ikke

X

Hvis lokalet er udlejet

Selskabslokale: Problemer med låsen

X

Hvis lokalet er udlejet

Brand- eller sodskade i boligen

X

Efter normal arbejdstid

Indbrud/hærværk igennem døre/vinduer

X

Efter normal arbejdstid (husk også at anmelde til politi/forsikringsselskab)

Låsekasser og indgangsdøre

X

Efter normal arbejdstid


Vi gør opmærksom på at ovenstående KUN gælder uopsættelige skader, dvs. at det er en opstået skade, der ikke kan afvente at ejendomskontoret åbner – altså skader hvor det er nødvendigt at gøre noget her og nu.

En uopsættelig skade er ikke:

  • Et afløb, der løber langsomt (brug alternativt vask i enten køkken eller bad)
  • En tilkalket perlator (filter i vandhaner)
  • Et dørhåndtag, der er faldet af
  • En rotte, der løber over græsset
  • En emhætte, der ikke suger eller anden ventilation
  • Mistet nøgle, chip eller vaskebrik

Ingen regel uden undtagelser, så oplever du nedenstående fejl, så skal du stadig kontakte:

TV-signal                          Kontakt din TV-udbyder /YouSee 80 80 40 40
Internet                            Kontakt din udbyder eller Bolignet 70 27 70 67
Elevator                            Kontakt Elecom 70 22 27 79

Bemærk, at såfremt man benytter et andet firma til vagtudkald så pålignes udgiften på lejerens næste husleje.