AKUT UDKALD HÅNDVÆRKERE
Nyt telefonnummer til vagtordning i forbindelse med akut opstået skade
Bybjerget har som bekendt indgået et samarbejde med det tidligere Røsva Skadeservice. – De har nu skiftet navn til BELFOR AKUTSKADE.
Opstår der akutte og uopsættelige skader udenfor ejendomskontorets normale åbningstid, så er det dem, der skal kontaktes
BELFOR, Dansk Ejendomsvagt – Akutskade
Telefon 58 56 83 10
Dette nummer benyttes ved akut opstået skade, som ikke kan vente til førstkommende hverdag.
Typer af svigt, der kan opstå i boligen er listet på bag på denne information.
Det er kun disse typer af svigt i boligerne, der kan give anledning til udkald.
HUSK!
Du kan altid henvende til på ejendomskontoret i vores åbningstid, som er:
Mandag, tirsdag, torsdag, fredag kl. 08:00 – 12:00
Onsdag kl. 07:00 – 12:00
Samt første tirsdag i måneden kl. 15:00 – 18:00
(Bemærk: Kun personlig henvendelse. Denne tirsdag vil ejendomskontoret være lukket om formiddagen)
Eller i vores telefontid, som er:
Alle hverdage mandag til fredag kl. 08:00 – 12:00 (36 70 50 40)
(med undtagelse af ovenstående tirsdag)
Eller på e-mail: 2317@boligafdeling.dk
Er der sket et svigt i boligens installationer eller klimaskærm, som kræver akut henvendelse til ejendomskontoret i vores arbejdstid, kan du altid komme i kontakt med os enten via ovenstående nummer til ejd.kontoret, eller ved at skrive en mail – mails vil blive læst i dette tidsrum:
Mandag – torsdag kl. 08:00 – 14:30
Fredag kl. 07:00 – 12:00
Har du ikke modtaget en magnet , som du kan sætte på køleskabet, kan du hente en på ejendomskontoret, og vi anbefaler, at du eventuelt også indkoder numrene i mobiltelefoner/kalender eller lignende.
Oversigt over forskellige typer opgaver, hvor vagtordningen hos BELFOR AKUTSKADE kan benyttes for beboere i Bybjerget
OPGAVETYPE | UDKALD | BEMÆRKNING |
Vand: Intet kold vand alle tapsteder | X | Efter normal arbejdstid |
Vand: Intet varmt vand | X | Fredag kl. 12:00 til mandag kl. 07:30 |
Varme: Ingen varme i hele boligen | X | I varmesæsonen efter arbejdstid |
Afløb: Udsivning fra faldstammer, hvor rengøring er nødvendig | X | Efter normal arbejdstid |
Toilet: Et toilet, der løber meget/kummen er revnet | X | Efter normal arbejdstid |
Toilet: Et toilet, der er stoppet | X | Efter normal arbejdstid |
Vand: Sprængt vandrør eller skade ved f.eks. skybrud | X | Efter normal arbejdstid |
EL: Ingen strøm i boligen hele boligen | X | Efter normal arbejdstid |
EL: Strømsted, der syder/lugter brændt | X | Efter normal arbejdstid |
Vinduer: Rude smadret | X | Kun hvis begge lag glas er gennembrudt |
Komfur og køleskab fungerer ikke (Køleskab kun i tagboliger) | X | Fredag kl. 12:00 til mandag kl. 07:30 |
Selskabslokale: Komfur og køleskab fungerer ikke | X | Hvis lokalet er udlejet |
Selskabslokale: Problemer med låsen | X | Hvis lokalet er udlejet |
Brand- eller sodskade i boligen | X | Efter normal arbejdstid |
Indbrud/hærværk igennem døre/vinduer | X | Efter normal arbejdstid (husk også at anmelde til politi/forsikringsselskab) |
Låsekasser og indgangsdøre | X | Efter normal arbejdstid |
Vi gør opmærksom på at ovenstående KUN gælder uopsættelige skader, dvs. at det er en opstået skade, der ikke kan afvente at ejendomskontoret åbner – altså skader hvor det er nødvendigt at gøre noget her og nu.
En uopsættelig skade er ikke:
- Et afløb, der løber langsomt (brug alternativt vask i enten køkken eller bad)
- En tilkalket perlator (filter i vandhaner)
- Et dørhåndtag, der er faldet af
- En rotte, der løber over græsset
- En emhætte, der ikke suger eller anden ventilation
- Mistet nøgle, chip eller vaskebrik
Ingen regel uden undtagelser, så oplever du nedenstående fejl, så skal du stadig kontakte:
TV-signal Kontakt din TV-udbyder /YouSee 80 80 40 40
Internet Kontakt din udbyder eller Bolignet 70 27 70 67
Elevator Kontakt Elecom 70 22 27 79
Bemærk, at såfremt man benytter et andet firma til vagtudkald så pålignes udgiften på lejerens næste husleje.