Ventetid: kommunal anv.

Velkommen til Helene Husene

Ældreboliger nær dejlig natur og store skove.

Helene Husene består af et-plans ældreboliger fra 2000 i mursten. De i alt 68 boliger har tilknytning til det lokale ældrecenter og det er Guldborgsund kommune, der har 100 procent anvisningsret til afdelingens boliger.

Helene Husene ligger centralt i Nørre Alslev. Der er gode indkøbsmuligheder. Ved ældrecentret er der stor parkeringsplads. Ved de mindre klynger af boliger er der tilhørende fælles parkeringsplads.

Nørre Alslev og omegn er kendetegnet ved en dejlig natur og store skove.

Om afdelingen

Materiale

Mursten

Husdyr tilladt?

Ja - 1 husdyr tilladt v/dispensation

Trapper

Nej

Fælles telefon

Nej

Bad

Ja

Byggeår

1999

EL varme

Ja

Udlejning

Kommunen

Antenne

Nej

Altan

Ja

Vaskeri

Nej

Køkken

Ja

Elevator

Ja

Internet

Nej

Fjernvarme

Ja

Have

Ja

Karenstid

12 måneder

Ældrevenlig

Ja

Energimærke

Ingen

Alle boligtyper i Helene Husene
Se placering på kort
Vis Vej
Beløbene i kolonnen forbrug er vejledende og kan variere, da de er baseret på tidligere beboeres forbrug.
Type Størrelse Husleje Forbrug Indskud Ca. ventetid Plantegning Antal Opskrivning
Ældrebolig
Type: æl210a
1 rum
62 kvm
6.435  506  15.607 
kommunal anv.
16
Ældrebolig
Type: æl210d
1 rum
64 kvm
6.625  525  16.069 
kommunal anv.
Ældrebolig
Type: æl120a
2 rum
50 kvm
5.098  200  10.980 
kommunal anv.
Findes ikke 52
Ældrebolig
Type: æl320g
2 rum
78 kvm
7.025  585  17.721 
kommunal anv.
Se flere boliger i denne gruppe Se færre boliger i denne gruppe

 

Læs mere om selskabet og de øvrige afdelinger

Spørg os

  • Hvor står jeg på ventelisten?

    Du finder din plads på ventelisten ved at logge ind på "Min side" og klikke på fanen "Min boligsøgning" øverst.

    Klik derefter på "Mine opskrivninger" i venstre side af skærmen. 

    Her kan du for hvert boligselskab se, hvilken plads du har på ventelisten til de forskellige boligtyper.

    Klik på "+Vis boliger du er skrevet op til".

    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du trykke på knappen "Få din adgangskode." Derefter skal ud indtaste din e-mail adresse eller dit interessentnummer. Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe til Servicecentret på telefon 77 32 00 00, hvor du kan få hjælp.

  • Sidst var jeg nr. 50 på ventelisten, hvorfor er jeg nu nr. 52 på ventelisten?

    Din placering på ventelisten kan 'gå op og ned' afhængig af, om de andre personer på ventelisten vælger at være aktive eller stille deres ansøgning i bero. 

    Alle personer på ventelisten er dog placeret efter, hvor længe de har stået på ventelisten.

  • Hvorfor er jeg slettet? Jeg har ikke modtaget et girokort.

    Desværre glemmer mange at oplyse DAB om deres nye adresse, når de flytter. Det betyder, at vi ikke kan sende dem et girokort til genopskrivning og de bliver slettet fra ventelisten. HUSK derfor altid, at du skal meddele DAB din ny adresse. 

    Husk, at du automatisk bliver slettet fra ventelisten når du får tildelt en bolig.

    Husk at give DAB besked, hvis du flytter mens du står på venteliste hos os til en bolig. Ellers kan vi ikke sende dig et nyt girokort, når det bliver tid til genopskrivning. Betaler du ikke til tiden, bliver dit navn slettet fra ventelisten.


  • Hvor står jeg på ventelisten?

    Du finder din plads på ventelisten ved at logge ind på "Min side" og klikke på fanen "Min boligsøgning" øverst.

    Klik derefter på "Mine opskrivninger" i venstre side af skærmen. 

    Her kan du for hvert boligselskab se, hvilken plads du har på ventelisten til de forskellige boligtyper.

    Klik på "+Vis boliger du er skrevet op til".

    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du trykke på knappen "Få din adgangskode." Derefter skal ud indtaste din e-mail adresse eller dit interessentnummer. Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe til Servicecentret på telefon 77 32 00 00, hvor du kan få hjælp.

  • Sidst var jeg nr. 50 på ventelisten, hvorfor er jeg nu nr. 52 på ventelisten?

    Din placering på ventelisten kan 'gå op og ned' afhængig af, om de andre personer på ventelisten vælger at være aktive eller stille deres ansøgning i bero. 

    Alle personer på ventelisten er dog placeret efter, hvor længe de har stået på ventelisten.

  • Hvorfor er jeg slettet? Jeg har ikke modtaget et girokort.

    Desværre glemmer mange at oplyse DAB om deres nye adresse, når de flytter. Det betyder, at vi ikke kan sende dem et girokort til genopskrivning og de bliver slettet fra ventelisten. HUSK derfor altid, at du skal meddele DAB din ny adresse. 

    Husk, at du automatisk bliver slettet fra ventelisten når du får tildelt en bolig.

    Husk at give DAB besked, hvis du flytter mens du står på venteliste hos os til en bolig. Ellers kan vi ikke sende dig et nyt girokort, når det bliver tid til genopskrivning. Betaler du ikke til tiden, bliver dit navn slettet fra ventelisten.


  • Vi kan desværre ikke finde et svar til dig.

    Forsøg at formulere dit spørgsmål anderledes, eller kontakt os

  • Se flere svar