Ønsker du at klage over dit forbrugsregnskab
Bemærk, at alle felter markeret med * skal udfyldes, og for at klagen kan behandles bedst muligt, bedes du oplyse mest muligt om forholdende, typen af regnskab, vedlæg gerne billeder og dokumenter til behandling af din klage.
Klagen omhandler fysiske forhold i lejemålet eller ejendommen: Hvis du har en defekt vandhane, et toilet der ”løber”, defekte varmemålere, utætte døre og vinduer eller lignende, skal du straks kontakte dit ejendomskontor, så fejlen kan blive besigtiget og evt. rettet. Dette skal ske, så snart du opdager problemet.
Klagen omhandler regnskabsperioden: Hvis du mener der er fejl i regnskabsperioden, som fremgår af din afregning, er det vigtigt at nævne, at der kan være forskel på din fraflytningsdato og hvornår du er frigjort fra lejemålet. Der kan være en opsigelses- eller istandsættelsesperiode, som man som lejer stadig hæfter for. Du kan altid kontakte Servicecenteret i DAB, for afklare om perioden indeholder fejl, inden en eventuel klage over forbrugsregnskabet indsendes.
Klager kan alene indsendes via formularen og ikke pr. mail.